31 березня 2023 р.

Тест швидкості деяких карт пам'яті

Якось ввечері я вирішив випробувати наявні в мене карти пам'яті на швидкість читання\запису. Навіщо це мені - я і сам не знаю, але ось якось так я протестував наявні в мене карти пам'яті.

Усі карти  випробувалися на Lenovo ThinkPad X131e (Intel Core i3-3227U, DDR3 8Gb RAM, Win8.1, H2WTest 1.4) у pci-e кардрідері. Результати випробувань такі:

Samsung EVO Plus UHS-I U1 (MB-MC64HA)

 Samsung EVO Plus UHS-I (MB-MC32GA)

 Team UHS-I U3 Go (TGUSDX64GU303)

*карти Team UHS-I U3 Go мають різну швидкість - в залежності від погоди за вікном\курсу долара до гривні\знижок у АТБ - десь плюс\мінус 10-15 Мбайт\с. Але, в реальному варіанті використання, в GoPro Hero7 та Sony HDR-CX405 ці карти пам'яті показали себе з найкращої сторони!

 Team Elite C10 UHS-I U3 (TEAUSDX128GIV30A103)

Silicon Power Elite microSDHC UHS-I Class 10 

На випробування я взяв також "історичні артефакти" - карти від Nokia та Canon. Це карти, що були в комплекті з телефоном\фотокамерою. Ось такі результати тестування цих карт.

Nokia 128Mb (TF карта від телефона Nokia 6233 )

Canon RS-MMC 16Mb (так, саме RS-MMC 16Mb!!!)

За можливості та наявності карт пам'яті я зроблю ще перевірок та напишу тут про отриманні результати.  А на цьому поки що все.

 upd: карта SanDisk 1GB

Немає коментарів :

Дописати коментар