17 грудня 2023 р.

Відновлення флеш-накопичувача на SM32371AD

 Якось мені втрапила флешка. Спробуй - відремонтуй, ти ж знаєш як. І почалось...

Флешка звичайна - 24х13х5 мм - металевий такий прямокутничок. На просторах Алі такі накопичувачі продаються "за 1 долар - купка". Відповідно про якість та гарантію можна і не питати. Бо то лотерея ще та...

Мій екземпляр мав 0 Байт об'єму та просив форматування при кожній спробі щось зробити з накопичувачем. За допомогою flashdriveinfo було отримано ось таке:

Контролер: SM32371AD

Пам'ять: по 0Б\0Б

Але маємо VID\PID, що знадобиться при пошуку програми для відновлення накопичувача. В пошуку знаходжу Star_SM3271series_S1215 (де знайти - підкаже пошукова система, це нескладно) і 2-3 години вільного часу вбиваю на це. В результаті маю флеш-накопичувач на 16 Гб (хоча на корпусі промарковано 8 Гб - але на контролерах SMI в таких флешках часто іде даунгрейднута память - відбракована при виробництві нормальних накопичувачів) - Windows не просить форматування, показує 16 Гб, форматується засобами системи і SD Card Formatter (де знайти і завантажити - пошук знає) - всьо чьотко працює, але до того моменту як я вирішив превірити флешку h2testw...

Читання з пам'яті накопичувача йшло з постійними помилками. h2testw зміг подолати 596 Мб і на тому зупинився і все... Більше ця флешка ніякими засобами не була врятована. Кращий варіант - придбати нову.

p.s. Але все ж таки я отримав досвід - поки h2testw перевіряв накопичувач - я намалював і роздрукував непоганий варіант корпуса для подібного дрібного накопичувача. Але про це трохи пізніше... ;-)

Немає коментарів :

Дописати коментар