13 червня 2021 р.

Victorinox OUTRIDER 0.8513

Ось такий "ножик" я вирішив подарувати собі на день народження. І я зробив це...

А почалося це все з пошуку. Розглядалися варіанти від Ganzo (а від Ганзи у мене є іграшка - Ganzo G735), а також Leatherman мультітули та подібні. В результаті був зроблений вибір - Victorinox - до цього я вже мав декілька "віксів" в користуванні - один я загубив, іншій зломав :-(

В результаті я обрав ніж від Victorinox - модель Victorinox OUTRIDER 0.8513.

Замовив ніж на OLX - отримав Новою Поштою. Пакування - просте - картон та пакет.

Ось такий "ножик". Красівоє... Середнього розміру, в долоні лежить зручно. Важкий, але тримати приємно. За інформацією з офіціального сайту - в складеному стані має 111 х 21,5 мм розмір... і масу 156 г, що дорівнює показникам штангенциркуля.

Ніж
Колєчко кріплення темляка або чогось подібного
Пінцет та зубочистка - допи, що фіксуються в ручці ножа
Штопор (другий по важливості інструмент) та шило
Викрутка PH Philips
Пилка
Ножиці (також важливий інструмент)
Откривачка (для бляшанок) + плоска викрутка
Откривачка (для пляшок) + викрутка + зйомник ізоляції.
У відкритому стані фіксується замком як і основне лезо

Ніж у мене у використанні десь більш ніж півроку і за цей час я дуже задоволений ним. Користувався і для нарізання ковбаси і відкорковування вина, а також як пилку і викрутку. Всі інструменти чьотко працюють... Я дуже задоволений цією покупкою.

p.s. ручка з поліаміда трохи неприємна, но з часом не помічаєш цього...

p.p.s. під час війни 2022 року цей ніж показав себе дуже гарно та декілька разів ставав у нагоді.

Немає коментарів :

Дописати коментар