16 лютого 2022 р.

Ulanzi LED lamp mount

Ось так я спробував зібрати павербанк для камери Gopro. Але після випробувань - я зрозумів, що то таке. Я придбав модулі для Li-Ion батарей, розробив і надрукував кейс, провів випробування цього витвору... Всьо було чудово, але є кілька "але", котрі переважили всі плюси саморобки. Вигідніше, швидше і надійніше виявилось придбати готову конструкцію... :-(

Через кілька разів ці модулі павербанок почали вести своє окреме життя. І я прийняв рішення придбати готову павербанку лля камери. В результаті досліджень була обрана Ulanzi BG-2. Всьо чудово працює, камери (як Gopro Hero 3, так і Gopro Hero 7 та Sony HDR-AS50 і Sony CX-405) приймають заряд і чудово працють з цією павербанкою. Але я вирішив трохи проапгрейдити цю ручку - додати кріплення ліхтарика Ulanzi VL28.

С першого другого разу "відмальовую" кріплення і друкую його.  І отримую ось таку запчастину. Тримається доволі надійно. Ось так:

Модель для друку можна взяти тут. Для інших ручок-павербанок Ulanzi це кріплення треба трохи переробити - з урахуванням розмірів ручки, до якої потрібне це кріплення.

1 коментар :

  1. Ulanzi BG-2 - роз'єм type-c може працювати в дві сторони. І як на заряд акума в камері, так і на заряд самого павербанка. Для живлення камери Hero 7 чи подібної з type-c потрібен тільки кабель type-c to type-c.

    ВідповістиВидалити